loading...
دودل
محسن بازدید : 12 چهارشنبه 02 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid 


قیمت : 114500 تومان


برند : Sarmagarm


خرید پستی کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid 


قیمت کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid


 


نقد و بررسی تخصصی

نگهداری از موادغذایی حین سفر یا کمپینگ به تجهیزات و وسایل مناسبی نیاز دارد تا بتوان از آن‌ها به بهترین شکل ممکن حفاظت کرد. یکی از انواع وسایلی که به‌منظور حفظ مواد‌غذایی در دو حالت گرم یا سرد ساخته شده، کیف خنک‌‌نگه‌دارنده است که با حفظ دمای بخش داخلی، از هدررفتن دمای موادغذایی جلوگیری خواهد کرد. کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid به گونه‌ای ساخته و طراحی شده است که به نگهداری بهتر از مواد‌غذایی در زمان سفر کمک خواهد کرد.

طراحی و ساخت

طراحی این کیف به گونه‌ای است که بتوانید هم‌زمان دو ماده‌ی غذایی را در حالت‌های مختلف گرم یا سرد داخل آن قرار دهید. درواقع وجود دو محفظه‌ی متفاوت در این کیف به شما امکان می‌دهد تا موادغذایی خود را به صورت جداگانه در هر محفظه قرار داده و از آن‌ها به شکلی مطلوب نگهداری کنید.

 

 

 

 

عایقی که در بخش داخلی این کیف به کار رفته، دارای ساختاری بالشتک‌مانند است که از مواد‌غذایی شما دربرابر فشار و ضربات حفاظت خواهد کرد؛ به این ترتیب که فشارهای محیطی را به محتویات داخل محفظه‌ی اصلی منتقل نمی‌کند تا از جهت نگهداری آن‌ها آسوده‌‎خاطر باشید.

 

 

 

 

این کیف یک دسته برای حمل به صورت دستی دارد. همچنین می‌توانید با اضافه‌کردن بندی که همراه این کیف عرضه شده است، آن را به صورت رودوشی حمل کنید. این موضوع به جابه‌جایی بهتر آن در زمان سفر یا کمپینگ کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

 

 

پارچه‌ی به‌کاررفته در ساخت رویه‌ی این کیف ساختاری مستحکم دارد که در صورت استفاده‌ی زیاد، کیفیت خود را از دست نخواهد داد. همچنین با توجه به نوع کاربرد این کیف و استفاده از آن در محیط‌های خارج از خانه، پارچه‌ی به‌کاررفته در ساخت آن به گونه‌ای انتخاب شده است که مقاومت زیادی دربرابر سایش و پوسیدگی داشته باشد.

 

 

 

 

این کیف ساختاری منعطف دارد که به شما کمک خواهد کرد تا آن را در ابعادی کوچک جمع کنید. درواقع می‌توانید لبه‌های این کیف را به سمت داخل آن تا‌ کنید تا بتوانید در مواقع ضروری آن را داخل کیف، کوله‌پشتی یا ساک خود قرار دهید. همچنین همراه این مجموعه، کاوری عرضه شده است که به شما کمک خواهد کرد تا از این کیف به شکل بهتری نگهداری کنید.

 

 

 

ابعاد این کیف به گونه‌ای تخمین زده شده است که فضای داخلی مناسبی را در اختیار شما قرار دهد تا به کمک آن بتوانید حجم بیشتری از موادغذایی را همراه داشته باشید. همچنین این کیف یک جیب مشبک دارد تا بتوانید وسایل صرف غذا نظیر قاشق یا چنگال را داخل آن قرار دهید.

قابلیت حفظ دما

وسایلی که جهت حفظ و نگهداری دمای مواد‌غذایی ساخته می‌شوند، کارکردی ساده دارند. درواقع طبق بیان قانون اول ترمودینامیک هنگامی‌که دو جسم با دمای متفاوت کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، به عمل تبادل انرژی میان یکدیگر تا جایی ادامه می‌دهند که جسم سرد گرم‌تر و جسم گرم سرد‌تر شود و هر دو به دمایی یکسان برسند. حال در چنین وسایلی از موادی نظیر عایق‌های مختلف فویل، آلومینیوم یا... استفاده می‌شود تا از تبادل انرژی و یکسان‌شدن دما جلوگیری شود. برای مثال عایق به‌کاررفته در ساخت این محصول باعث خواهد شد تا دمای مواد‌غذایی در محفظه‌ی اصلی تا ساعت‌ها ثابت مانده و بین آن و محیط خارجی، هیچ‌گونه تبادل انرژی انجام نشود.

نتیجه‌گیری

کسانی که زیاد به سفر یا کمپینگ می‌روند یا حتی به دلیل شرایط خاص کاری و زندگی خود مجبور به صرف غذا در محیط‌های خارج از خانه هستند، به وسایل و تجهیزاتی نیاز دارند که بتوانند به کمک آن از مواد‌غذایی همراه خود در دمایی مناسب استفاده کنند. کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid با دو محفظه‌ی جداگانه برای نگهداری مواد‌غذایی و فضای داخلی جادار به شما کمک خواهد کرد تا حین سفر، طبیعت‌گردی، کار و در همه‌ی محیط‌های خارج از خانه، مواد‌غذایی خود را در دمایی مناسب نگهداری کنید.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


کیف عایق دار «سرماگرم» مدل «Orchid» مانند تمامی کیف‌های سرماگرم، دارای یک عایق برای حفظ دمای داخلی است؛ ولی مسئله‌ای که آن را از دیگر محصولات متمایز می‌کند، داشتن دو محفظه‌ی نگهداری جداگانه است. به دلیل وجود همین دو محفظه‌ی جدا، می‌توان به صورت هم‌زمان، داخل یک محفظه‌ از مواد غذایی سرد و داخل دیگری از مواد غذایی گرم نگهداری کرد. با داشتن این کیف از یک غذای گرم در کنار یک دسر یا نوشیدنی خنک لذت خواهید برد. به دلیل استفاده از عایق در لایه‌ی میانی دو محفظه، می‌توان آسوده‌خاطر بود که تبادل گرمایی بین دو محفظه اتفاق نخواهد افتاد. همچنین عایق استفاده‌شده ساختاری به شکل بالشتک‌های ریز و متعدد دارد که همین ویژگی باعث می‌شود در صورت واردشدن ضربه‌، وسایل داخل کیف تا مقداری محافظت شوند. این کیف به‌صورت تاشو طراحی‌ شده است و می‌توان آن را به شکلی مسطح و کم‌حجم جمع کرد. همچنین تاشوبودن کیف باعث می‌شود تا بتوان آن را با راحتی بیشتری به همراه داشت و در صورت نیاز به استفاده، آن را باز کرد. تولیدکننده به همراه این محصول یک کاور نیز عرضه کرده است تا زمانی‌که استفاده‌ای از آن نمی‌شود، بتوان به صورت بهتری از آن نگهداری کرد. کیف خنک‌نگه‌دارنده‌ی سرماگرم مدل ارکیده با داشتن عایق مناسب و دو محفظه‌ی نگهداری جدا از هم می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای حمل و نگهداری موادغذایی در زندگی روزمره و به هنگام سفر باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid
کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid
کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid
کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid
کیف عایق دار سرماگرم مدل Orchid


 


 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری