loading...
دودل
محسن بازدید : 18 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW 


قیمت : 6300000 تومان


برند : HP


خرید پستی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW 


قیمت پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW


 


نقد و بررسی تخصصی

اگر به پرینتری رنگی و لیزری برای مصارف سنگین شخصی و یا معتدل اداری و تجاری نیاز دارید دستگاه Color LaserJet Pro M252dw ساخت شرکت hp انتخاب بسیار مناسبی است. چاپ سریع و باکیفیت همراه با سازگاری با تلفن‌های همراه هوشمند، اتصال شبکه‌ی باسیم و بی‌سیم و همچنین پشتیبانی از چاپ مستقیم از فلش مموری از ویژگی‌های این پرینتر قدرتمند هستند. ترکیب ویژگی‌های فوق این دستگاه را انتخابی بسیاری از منتقدان در میان پرینترهای لیزری رنگی برای استفاده در محیط‌های اداری کوچک کرده است.

ویژگی‌ها

نقطه‌ی قوت Color LaserJet Pro M252dw این است که درزمینه‌ی سرعت و کیفیت از بیشتر رقبای خود قوی‌تر است. ازآنجاکه اکثر پرینترهای لیزری در این دامنه‌ی قیمت معمولاً در یکی از موارد سرعت و کیفیت عملکرد خوبی دارند، قدرت این پرینتر در هر دو مورد برگ برنده‌ی آن محسوب می‌شود. برای مثال پرینتر Brother HL-3170CDW اگرچه درزمینه‌ی کیفیت کمی ضعیف عمل می‌کند، این ضعف با سرعت دستگاه جبران شده است. پرینتر M252dw نه‌تنها کیفیت بهتری در چاپ متن، اشکال گرافیکی و عکس دارد، سرعت به‌مراتب بالاتری را هم ارائه می‌دهد.

باوجوداین، در مقایسه با مدل‌های رقیب، پرینتر M252dw درزمینه‌ی مدیریت و حجم کاغذ کمی عقب مانده است. پرینترهای 250 برگی در سینی ورودی، مانند HL-3170CDW ساخت شرکت برادر در بازار کم نیستند. پرینتر M252dw در سینی ورودی کاغذ خود تنها از 150 برگ پشتیبانی کرده و علاوه بر آن ورودی تک‌برگی را هم در چنته دارد. این میزان از کاغذ ورودی برای مصارف شخصی کافی است اما ممکن است برای استفاده‌ی مشترک در محیط‌های اداری کم باشد ازاین‌رو بهتر است این دستگاه را برای استفاده‌های سنگین خانگی نگاه داشت و برای مصارف اداری و تجاری کمی محتاطانه‌تر عمل کرد. بااین‌حال ویژگی مثبت دیگر این محصول قابلیت چاپ دورو Duplex است که در مصرف کاغذ و زمان صرفه‌جویی می‌کند.

پشتیبانی از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت

پرینتر M252dw قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که آن را از مدل‌های دیگر با قابلیت‌های پایه متمایز ساخته است. برای مثال قابلیت چاپ مستقیم از فلش مموری اگرچه شاید در نظر ویژگی‌ کم‌هزینه‌ای برای سازندگان پرینتر باشد، در تمامی مدل‌ها یافت نمی‌شود و پرینتر M252dw آن را در مجموعه‌ی خود تعبیه کرده است. همچنین در صورت متصل بودن شبکه‌ی خانگی یا اداری به اینترنت می‌توانید M252dw را با استفاده از اتصال Ethernet یا WiFi متصل کرده و از سرویس‌های ابری «Cloud» مانند dropbox برای چاپ مطالب خود در آن‌ها استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از کنترل پنل تعبیه‌شده در جلوی دستگاه از اپلیکیشن‌های تحت وب hp بهره‌مند شوید. اپلیکیشن‌های تحت امکان چاپ اطلاعات از برخی از وب‌سایت‌های منتخب مانند Google Docs را فراهم می‌کنند. همچنین می‌توانید با استفاده از Access Point مانند مودم‌های بی‌سیم و روتر از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت اسناد خود را چاپ کنید.

در صورت اتصال پرینتر با استفاده از کابل USB به‌صورت مستقیم به یک رایانه قادر نخواهید بود از سرویس‌های Cloud استفاده کنید یا اپلیکیشن‌های تحت وب hp استفاده کنید اما اتصال WiFi Direct پرینتر به کاربر اجازه می‌دهد تا تلفن‌ همراه هوشمند و یا تبلت خود را به‌صورت مستقیم و بی‌سیم به پرینتر وصل کرده و اسناد خود را چاپ کند. تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌های مجهز به اتصال NFC را می‌توانید تنها با نزدیک کردن به لوگوی NFC در جلوی دستگاه به پرینتر متصل کنید.

نصب و سرعت چاپ

پرینتر M252dw با ابعاد 236 × 416 × 391 میلی‌متر و وزن تقریبی 12 کیلوگرم دستگاه سنگین اما کوچک به شمار می‌آید که می‌توانید به‌راحتی آن را در گوشه‌ای از میز کاری خود قرار دهید بدون اینکه بخواهد دید شما را مختل کند. همچنین فرض ما بر این است که فرد بالغ بدون کمک می‌تواند پرینتر را جابه‌جا کند. نصب این پرینتر همانند پرینترهای لیزری دیگری استاندارد است و نکته‌ی خاص و متفاوتی ندارد. برای نصب بایستی ابتدا کارتریج دستگاه را جا زده سپس CD محصول را در رایانه قرار دهید و نرم‌افزار نصب را اجرا کنید و وقتی‌که نرم‌افزار از شما می‌خواهد پرینتر را به برق زده، آن را با کابل USB به کامپیوتر وصل کرده و سپس آن را روشن کنید.

سرعت پرینتر M252dw قطعاً یکی از نقاط قوت آم به شمار می‌آید. شرکت hp سرعت چاپ این مدل را 19 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه‌و‌سفید و رنگی اعلام کرده است که بایستی در چاپ متن و اشکال گرافیکی با حداقل صفحه‌بندی و موارد تزئینی ببینید. سرعت این پرینتر به نسبت قیمت و در مقایسه با مدل‌های رقیب بسیار خوب ارزیابی می‌شود. البته فراموش نکنید که سرعت اعلام‌شده توسط‌ شرکت‌های سازنده معیار خوبی برای تعیین سرعت پرینتر نیست و پرینتری مانند HL-3170CDW ساخت شرکت برادر که سرعت اعلام‌شده برای آن برای چاپ برابر با 23 برگ در دقیقه است در عمل سرعت کمتری از M252dw نشان می‌دهد.

کیفیت چاپ

کیفیت کلی چاپ در پرینتر M252dw نسبت‌ به مدل‌های رقیب از سطح میانگین بیشتر است که در این زمینه‌ کیفیت چاپ اشکال گرافیکی این پرینتر را از مدل‌های دیگر متمایز ساخته است کیفیت چاپ متن شاید همانند دیگر پرینترهای لیزری باشد و برتری محسوسی نسبت به آن‌ها نداشته باشد. درنتیجه این دستگاه برای چاپ متن در مصارف عمومی و اداری مناسب است. رنگ‌های اشکال گرافیکی کمی تیره به نظر می‌رسند اما همچنان نسبت به مدل‌‌های دیگر از عمق رنگ و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توان گفت که این دستگاه درزمینه‌ی چاپ اشکال گرافیکی از مدل‌های رقیب یک سرو گردن بالاتر است.

کیفیت چاپ عکس در این پرینتر در مقایسه با مدل‌های دیگر پرینترهای لیزری و رنگی در حد متوسط قرار دارد. از فاصله‌ی 1 متری به‌احتمال‌زیاد عکس‌های چاپ‌شده با این پرینتر را با عکس‌های لابراتواری اشتباه خواهید گرفت مخصوصاً اگر عکس‌های قاب شده باشند. بااین‌حال عکس‌های چاپ‌شده از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردار نیستند.

رنگ‌های اشکال گرافیکی و عکس‌های چاپ‌شده با این پرینتر کمی‌ تیره به نظر می‌رسند. کیفیت چاپ اشکال گرافیکی و عکس برای استفاده در مصارف تجاری و چاپ کاتالوگ و بروشور مناسب است مگر اینکه چشم تیزبینی داشته باشید یا خیلی سختگیر باشید.

نتیجه‌گیری

اگر به پرینتری برای استفاده در محیط‌های اداری کوچک نیاز دارید حتماً مدل‌های HL-3170CDW و HL-L8250CDN شرکت برادر را در نظر داشته باشید. هر دوی این مدل‌های ظرفیت کاغذ بیشتری را نسبت به Color LaserJet Pro M252dw ساخت شرکت hp ارائه می‌دهند و هر دو برای استفاده در محیط‌های اداری سرعت خوبی دارند؛ اما اگر به دنبال خرید پرینتری برای مصارف شخصی سنگین و یا متوسط اداری هستید که سرعت و کیفیت بالا، مدیریت کاغذ مناسب و ویژگی‌های متنوعی چون پشتیبانی از تلفن‌های همراه هوشمند و چاپ از فلش مموری داشته باشد، پرینتر M252dw بی‌رقیب است.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


دستگاهی که در این قسمت مشاهده می‌کنید، پرینتری از نوع رنگی است. پرینترهای لیزری معمولا برای چاپ متون به کار می‌روند. ازآنجایی‌که این محصول از چاپ رنگی هم پشتیبانی می‌کند، می‌توان نتیجه گرفت که برای چاپ اشکال گرافیکی هم طراحی‌ شده است. منظور ما از اشکال گرافیکی، بروشورها و صفحات وب است و نباید با چاپ عکس اشتباه گرفته شود؛ ازاین‌رو پرینترهای لیزری سرعت بسیار بالاتری را نسبت به پرینترهای جوهرافشان ارائه می‌دهند. پرینترهای جوهرافشان را بهتر است برای چاپ متن استفاده نکرده و مصارف آن‌ها را به چاپ عکس محدود کنید. سرعت چاپی که برای این محصول عنوان ‌شده، برابر با 19 برگ است که در مقایسه با مدل‌های دیگر و نسبت به قیمت این محصول، میزان مناسبی است. توان مصرف ماهانه‌ی این محصول برابر با 30.000 برگ در ماه و ظرفیت سینی آن برابر با 150 برگ بوده و بیانگر این مطلب است که می‌توانید از آن برای مصارف خانگی یا مصارف اداری با بار کاری کم استفاده کنید؛ برای مثال استفاده در ادارات کوچک. اتصالات شبکه‌ی Ethernet و Wifi هم که برای این محصول ارائه‌ شده‌اند، آن را برای استفاده در شبکه‌های خانگی و اداری مناسب ساخته‌اند. البته فراموش نکنید که اگر محیط کاری شما بزرگ است و قرار است تعداد افراد زیادی از این پرینتر استفاده کنند، بهتر است به سراغ مدل‌های بالاتر بروید. از دیگر امکانات مناسب این پرینتر می‌توان به صفحه‌نمایش 3 اینچی و رنگی آن اشاره کرد که کار با دستگاه را بسیار آسان ساخته است.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW
پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW
پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW
پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW


 


 



















پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - Digikala









رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۱ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW و قیمت انواع پرینتر اچ‌پی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر اچ‌پی با ...







HP LaserJet 252 DW Laser Printer فروشندگان و قیمت پرینتر









رتبه: ۲٫۳ - ‏۳ رأی - ‏‎ریال ۵۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۷۵٬۳۶۰٬۰۰۰HP LaserJet 252 DW Laser Printer پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet 252 DW ... پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW HP LaserJet M252DW ...







پرینتر لیزری رنگی اچ پی M252DW - آی تی بازار









رتبه: ۳ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۵۸٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۷۱٬۰۰۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارپرینتر لیزری رنگی اچ پی Color LaserJet Printer HP M252DW قیمت چاپگر رنگی ... پرینتر اچ پی لیزری رنگی مدل M252DW ، دارای سرعت چاپ رنگی 19 برگ در ...







پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل LaserJet M252DW - خانه ...







قيمت و خريد اينترنتي پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل HP M252DW Color Laser Printer پرینتر تک کاره و وای فای دار و دورو جديدترين مدل هاي پرینتر در فروشگاه ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252dw | نمایندگی ...







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW: چاپگر لیزری رنگی M252dw ساخت شرکت اچ پی HP می باشد. این دستگاه تک کاره بوده و قابلیت چاپ عکس و متن ...


چاپ.حافظه پرینتر‏: ‏256 مگابایت

سایر مشخصات.نوع کارتریج رنگی‏: ‏HP 201A C...


چاپ.سرعت چاپ رنگی‏: ‏19 برگ در دقیقه

سایر مشخصات.ظرفیت کارتریج رنگی‏: ‏1400 ب...








لیست قیمت پرينتر ليزري اچ پي مدل HP LaserJet 252 DW | ترب







خرید پرينتر ليزري اچ پي مدل HP LaserJet 252 DW ، خرید HP LaserJet 252 ... پرینتر تک کاره لیزری رنگی مدل HP M252DW | HP M252dw Color LaserJet Pro.








پرینتر لیزری رنگی مدل m252dw اچ پی Hp color laserjet ...







مشخصات کلیدی. تکنولوژی: لیزری; رنگ چاپ: رنگی; سایز چاپ: A4; دارای گارانتی دوساله ایراکام; دارای ضمانت اصل بودن مواد مصرفی پرینتر; مشخصات کارتریج ...








قيمت فروش اچ پی HP M252DW color wireless | میهن مارکت







پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی 252 وایرلس - HP Printer M 252 dw. سرعت چاپ : 14 برگ در ... مدل کارتریج : 210A - 211A - 212A - 213A. ظرفیت کارتریج ...


نام پرینتر به فارسی‏: ‏پرینتر اچ پی لیزری رن...

کاکرد کارتریج رنگی‏: ‏1400


نام پرینتر به انگلیسی‏: ‏HP Printer Color Las...

سرعت پرینت رنگی‏: ‏19 برگ در دقیقه








پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل M252DW - فروشگاه اداری ...







خرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW و قیمت انواع پرینتر اچ پی از فروشگاه آنلاین. جدیدترین مدل های پرینتر اچ پی با بهترین قیمت .








خرید پرينتر ليزری رنگی اچ پی رنگی مدل HP M252DW ...







پرينتر ليزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW سرعت عمل در محیط کسب و کار، بخصوص در کانون های تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد به طوری که تمام تجهیزات و ...








مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیزری اچ پی HP مدل ...







خرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW Color و قیمت انواع پرینتر اچ پی از فروشگاه اینترنتی سازگار آنلاین. انواع مدل های پرینتر اچ ...








پرینتر تک کاره لیزری رنگی مدل HP M252DW - اداری کالا







پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل M252dw مجهز به شبکه WiFi خرید پرینتر حرفه ای اسناد اچ پی چاپگر اسناد قیمت مناسب پرینتر تک کاره اچ پی 252dw پرینتر ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - پرچابا







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW و خرید و فروش و قیمت گذاری اداری و تجاری و رقابتی آن ها در پردیس چاپگر باران تلفن: 88322120-021.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW HP ...







معرفی اجمالی محصول پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW دستگاهی که در این قسمت مشاهده می‌کنید، پرینتری از نوع رنگی است. پرینترهای لیزری معمولا ...








درایور پرینتر HP Color LaserJet M252dw - کمرنگ







این پرینتر جزو سری پرینترهای لیزری شرکت HP است که تک کاره میباشد و ... مواد مصرفی این پرینتر 1 کارتریج مشکی و 3 کارتریج رنگی(قرمز،آبی و زرد) به ... شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی ...








پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW ...







توضیحات. نوع چاپ: رنگی; اسکنر: ندارد; کپی: ندارد; فکس: ندارد; سایز چاپ: A4; نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت Ethernet پورت USB 2.0; قابلیت چاپ دو رو: بله ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252DW ... - پرینتر Hp







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252DW سرعت چاپ ،سازگاری با تلفن های هوشمند، تصال شبکه باسیم و بی سیم ، شتیبانی از چاپ مستقیم از فلش مموری ویژگی این ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW | فروشگاه ...







اگر به پرینتری رنگی و لیزری برای مصارف سنگین شخصی و یا معتدل اداری و تجاری نیاز دارید دستگاه Color LaserJet Pro M252dw ساخت شرکت hp انتخاب بسیار ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252dw - آترا مارت







قابلیت تغذیه خودکار ADF. ظرفیت سینی کاغذ, 150 برگ. نوع کاغذ قابل استفاده, Paper (brochure, plain), photo paper (borderless, HP premium, panoramic, plus ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - قطعات ...







HP Color LaserJet Pro M252dw نمايندگي اچ پی پرينتر ليزري HP M252dw قيمت پرينتر hp M252dw خريد hp 252 قيمت hp M252dw قيمت چاپگر اچ پي 252 ...








پرینتر لیزری رنگی HP مدل LaserJet M252DW






طبق قوانین سیستم‌یار و هشدار پلیس فتا تا زمانی که محصول یا کالا را دریافت ننموده اید از پرداخت هزینه آن اجتناب کنید، در غیر اینصورت سیستم‌یار مسئولیتی در ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DWHP ...






قیمت بروز خرید پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - | مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW لیست قیمت.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - ...






خرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW از فروشگاه اینترنتی بیگ بل.








‫پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252DW‬ - آریا اچ پی







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252DW. امکانات -این پرینتر سرعت بالایی در شروع پرینت صفحه اول به نسبت رقبای خود دارد. -با استفاده از کارتریج های HP و ...








پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل LaserJet M252DW – همیار ...







پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل LaserJet M252DW. نوع چاپ:تک رنگ; کپی:ندارد; سایز چاپ:A4; نوع پورت ارتباط به کامپیوتر:پورت USB 2.0; قابلیت چاپ دو رو:بله ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - مرکز ...







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW. تماس بگیرید. نوع چاپ:رنگی; اسکنر:ندارد; کپی:ندارد; فکس:ندارد; سایز چاپ:A4; نوع پورت ارتباط به ...








HP Colour Laser Printer LaserJet M252DW - نارسنس







قیمت فروش و مشخصات پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل HP LaserJet M252DW ، قیمت فروش و مشخصات HP Colour Laser Printer LaserJet M252DW ، نارسنس ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW HP ...







جدیدترین مدل های پرینتر با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW ,








پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro ...






مشخصات فنی پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro M252dw. بر اساس سازنده - چاپگر - پرینتر. اچ پی HP. بر اساس نوع کاربری - چاپگر - پرینتر.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252dw - ITBartar







پرینتر M252dw محصولی از شرکت hp است که به صورت لیزری و تک کاره طراحی شده است. در این دستگاه سرعت چاپ در هر دو صورت (سیاه و سفید و رنگی) 18 برگ در ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - شانی کالا







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW. پرینتری هم در اداره و هم در خانه ی شما با ویزگی و تکنولوژی جدید در صنعت پرینتر . شرکت اچ پی با تولید ...








قیمت خرید پرینتر لیزری تک کاره رنگی اچ پی M254dw HP ...







خرید اینترنتی و قیمت روز فروش و ارزان ترین قیمت HP LaserJet Pro MFP M254dw Multifunction Color Laser Printerبه همراه مشخصات فنی ⭐ پرینتر لیزری تک ...








قیمت خرید و فروش چاپگر-پرینتر لیزری اچ پي-HP ...







قیمت روز فروشندگان چاپگر-پرینتر لیزری اچ پي-HP M252dw Color LaserJet Pro برای مقایسه قیمت و خرید ... پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW | رایان ...






پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW. خانه > انواع پرینتر > پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW. 4,990,000 تومان ...








پرینتر لیزری رنگی HP M252dw - اچ پی ساپورت







فقط پرینتر رنگی - ارتباط بیسیم سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه 2 عدد مخزن ورودی کاغذ - چاپ 2طرفه ویژه مصارف خانگی و آموزشی.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW – ...






پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW – فروشگاه اینترنتی برنزی.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro ...







پرینتر اچ پی M252N لیزری رنگی مدل جدید چاپگرهای حرفه ای شرکت اچ پی می باشد که در رده پرینترهای تک کاره قرار دارد. این پرینتر سبک وزن توانایی ارایه‌ ...








پرینتر HP M252DW پرینتر لیزر رنگی اچ پی ام 252 دورو ...







HP Color LaserJet Pro M252dw Printer پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی مدل ام 252 دورو وایرلس سرعت چاپ : 19 برگ در دقیقه کیفیت چاپ : 600*600 توان چاپ ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - ...







۱۶ مهر ۱۳۹۸ - پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW ساخت شرکت اچ پی HP می باشد. این دستگاه تک کاره بوده و قابلیت چاپ عکس و متن های رنگی را ...








قیمت پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet M252DW - اسک







قیمت، خرید و فروش اینترنتی، مشخصات، نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل HP ... پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW HP LaserJet M252DW ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW – ...







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW. ویژگی‌های محصول. کارکرد کارتریج یا تونر :: مشکی 1400 برگ – رنگی هر کدام 1500 برک; نوع LCD :: غیر لمسی ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252dw | فروشگاه ...







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل m252dw از سری پرینترهای شرکت اچ پی است که دارای صفحه ... پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی مدل : HP LaserJet P2055DN.








پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل LaserJet M252DW | HP ...







HP LaserJet M252DW Color Laser Printer. متاسفانه ، کالای مورد نظر موجود نمی باشد. بازگشت. ارسال رایگان. برای شهر کرمان. سفارشات بالای 100 هزار تومان.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW - ...







نوع چاپ: رنگی اسکنر: ندارد کپی: ندارد فکس: ندارد سایز چاپ: A4 نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0 قابلیت چاپ دو رو: بله شبکه بی سیم Wi-Fi: بله.








پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی ام252 دی دابلیوHP ...







این پرینتر برای چاپ تصاویر تک رنگ و رنگی از چهار کارتریج شامل یک ... HP Color LaserJet Pro M252dw پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی ام252 دی دابلیو ... در راستای ساخت مدل های محبوب سری ام ، که همگی از تکنولوژی لیزری بهره می گیرند، ...








مراحل ریست فکتوری پرینتر HP LaserJet Pro M252dw







1. مدل HP LaserJet Pro M252dw Color Printer 2. تک کاره (Print) 3. چاپگر لیزری 4. چاپ رنگی 5. سرعت چاپ کاغذ رنگی حداکثر 19 صفحه در دقیقه 6. سرعت چاپ کاغذ ...








پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل HP LaserJet Pro ...







پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل HP LaserJet Pro M252DW ... نوع کارتریج یا تونر, مشکی: HP 201A ، رنگی: HP Color. کارکرد کارتریج, مشکی: 1500 ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Pro M252dw - فالنیک ایران ...







پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Pro M252dw-0 ... HP Color LaserJet Pro M252dw Printer (B4A22A). ☆ ... http://store.hp.com/wcsstore/hpusstore/pdf/b4a22a.pdf.








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW – آریو | ...






پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW. مشخصات کلی: نوع چاپ: رنگی. کاربری : تک کاره. تکنولوژی چاپ : لیزری. سایز چاپ : A4. سرعت چاپ سیاه و سفید ...








پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro CP1025nw | ...






خانهپرینترپرینتر لیزری رنگیپرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro CP1025nw ... برچسب ها:HP Laser Printer, پرینتر رنگی, پرینتر لیزری اچ پی.








بایگانی‌های پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet ...






پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW ... تونر شارپ مدل MX-238FT تماس بگیرید; کارتریج لیزری رنگی hp 5550 تماس بگیرید; کارتریج لیزری برادر ...








چاپگر لیزری رنگیHP M252DW - رایان نگار آرامیس







شناسه محصول : HP Laserjet Pro M252dw Wireless Color Printer. قیمت : 5,600,000 تومان ... بررسی مشخصات فنی چاپگر لیزری رنگی HP M252DW. HP Laserjet Pro ...








قیمت و مشخصات پرینتر لیزری رنگی تک کاره A4 اچ پی مدل ...







پرینتر لیزری رنگی تک کاره A4 اچ پی مدل 252dw. HP LaserJet M252DW Color Laser Printer. نوع چاپ: رنگی; سایز چاپ: A4; قابلیت چاپ دو رو: بله; شبکه بی سیم ...








پرينتر ليزري رنگي مدل LaserJet M252DW – فروشگاه







پرینتر لیزری رنگی جدید اچ پی که بر خلاف امکانات بسیار خوب و سرعت بالای آن دارای معایبی در مواد مصرفی و هزینه های آ« میباشد که مصرف کننده را تقریبا ملزم به ...








پرینتر تک کاره رنگی | color Printer | فروشگاه اینترنتی ...







پرینتر لیزری رنگی Hp مدل LaserJet Proffesional CP5225dn · تماس بگیرید ... پرینتر ليزری Hp مدل LaserJet M252DW · تماس بگیرید.








محصولات | پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M252dw - ...







پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252dw با سرعت چاپ 19 برگ در دقیقه و دقت 600 × dpi 600 برای مصارف خانگی طراحی شده است که میتوان از آن در ...








مشخصات و قیمت پرینتر لیزری رنگی HP LaserJet Pro ...







قیمت پرینتر لیزری رنگی HP مدل LaserJet Pro M252dw با مشخصات فنی به همراه گالری عکس، ویدیو، بررسی، معرفی کامل، لوازم جانبی و تونر کارتریج به همراه ...








پرینتر اچ‌پی مدل LaserJet Pro M252dw | رنگی - دیجیتال لند







نقد و بررسی و فروش پرینتر اچ‌پی مدل LaserJet Pro M252dw | رنگی. ... تغذیه اتوماتیک ADF. چاپ:با کیفیت600x 600 dpi و سرعت 19 برگ در دقیقه - لیزری رنگی ...








پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل LaserJet M252DW







پرينتر ليزري رنگي اچ پي مدل LaserJet M252DW HP LaserJet M252DW Color Laser Printer معرفی کلی پرینتر ليزري اچ پي مدل M252DW از نوع رنگی است.








پرينتر ليزری رنگی تک کاره اچ پی مدل HP M 252 dw







یکی از قابلیت های مناسب HP M 252 dw می‌توان به صفحه‌نمایش 3 اینچی و رنگی آن اشاره کرد که کار با دستگاه را بسیار آسان ساخته است.








قیمت فروش تعمیر گارانتی کارتریج قطعه پرینتر رنگی ...







HP LaserJet M252DW Color Printer پرینتر تک کاره لیزری رنگی اچ پی مدل ام 252 دورو وایرلس سرعت چاپ : 19 برگ در دقیقه کیفیت چاپ : 600*600 توان چاپ ماهانه ...








پرینتر لیزری اچ پی HP M252dw پرینتر لیزری اچ پی HP ...







پرینتر لیزری اچ پی HP M252dw / نسل جدید پرینترهای تک کاره لیزری رنگی ... اچ پی HP M252dw عنوان ‌شده، برابر با ۱۹ برگ است که در مقایسه با مدل‌های دیگر و ...








مشخصات - قیمت و خرید پرینتر لیزری اچ پی M252DW









رتبه: ۳ - ‏۱۰ مرورمدل : HP M252DW. کارکرد کارتریج مشکی : 1500 صفحه. کارکرد کارتریج رنگی : 1400 صفحه. ابعاد (میلیمتر) : 236*416*391. تکنولوژی چاپ : لیزری. نوع چاپ : ...







درایورهای پرینتر اچ پی – درسا پرینتر






HP Color LaserJet 1500, پرینتر اچ پی لیزری رنگی 1500, درایور, دانلود ... HP Color LaserJet Pro M252dw Printer, پرینتر لیزری اچ پی مدل M252dw, درایور ...








پرینتر اچ پی تک کاره لیزر رنگی HP Color LaserJet Pro ...







پرینتر اچ پی مدل hp color laserjet pro m252dw b4a22a برای ایجاد اسناد رنگی حرفه ای, با کیفیت عالی,سرعت بالا و صرفه جویی در زمان کاربر طراحی شده است.








مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل ...









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۲ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M254NW و قیمت انواع پرینتر اچ‌پی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر اچ‌پی با ...







مشخصات، قیمت، خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل HP ...






قیمت خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LASERJET ENTERPRISE P3015DN با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی لوتوس | مشاوره فروش ...








قیمت و خرید پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M254NW









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۲ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M254NW و قیمت انواع پرینتر اچ‌پی از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های پرینتر اچ‌پی با ...







مشخصات قیمت خرید گارانتی پرینتر HP M252DW







HP Color LaserJet Pro M252dw پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی مدل ام 252 دورو وایرلس سرعت چاپ : 19 برگ در دقیقه کیفیت چاپ : 600*600 توان چاپ ماهانه ...











تصاویر بیشتر برای پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DWگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











پرینتر لیزری رنگی hp مدل LaserJet M252DW - - اچ پی سنتر







شناسه محصول: 00107 دسته: تک کاره, رنگی, لیزری رنگی, پرینتر, پرینتر A4 برچسب: HP LaserJet Pro 200 color, HP LaserJet252DW قیمت پرینتر, hp252n, ...








مشخصات و قیمت روز خرید و فروش پرینتر لیزری رنگی اچ ...







مشخصات و قیمت روز خرید و فروش پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW HP LaserJet M252DW Color Laser Printer ، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، ...








پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 - سبز







۶ ساعت پیش - پرینتر کانن Canon SELPHY CP1300 یکی دیگر از محصولات چاپ عکس کانن است که به ... پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M252DW.








کارتریج های مناسب پرینتر HP Color LaserJet ... - پرینت فید







HP 201A 4 Color Laserjet Compatible Cartridge Pack. پک چهار رنگ کارتریج لیزری طرح اچ پی مدل 201A · HP 201A 4 Color Laserjet Compatible Cartridge Pack.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری