loading...
دودل
محسن بازدید : 22 پنجشنبه 01 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus 


قیمت : 103800 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus 


قیمت تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus


 


نقد و بررسی تخصصی

تونر پودری است که در پرینترهای لیزری و دستگاه‌های کپی در کارتریج تونری برای چاپ روی کاغذ به‌کار می‌رود. ابتدای ورود به بازار، تونرها ترکیبی از پودر کربن و اکسید آهن بودند. بعدها برای بهبود کیفیت چاپ، کربن با نوعی پلیمر ترکیب شد. ذرات تونر توسط گرمای تولیدی از Fuser ذوب شده و به کاغذ می‌چسبند. در مدل‌های اولیه‌ی دستگاه‌های فتوکپی، تونر کربنی ارزان‌قیمت از بطری در مخزن دستگاه کپی ریخته می‌شد. دستگاه‌های کپی لیزری و پرینترهای لیزری مانند مدل‌های 1984 به بعد، hp تونر مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از کارتریج دربسته تامین می‌کنند.

ساختار

کارتریج‌های تونری لیزری مورد استفاده در پرینترهای لیزری در ست‌های CMYK یا همان رنگ‌های آبی، قرمز، زرد و مشکی تولید می‌شوند و با ترکیب‌ این رنگ‌های طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف را می‌توان به‌دست‌ آورد. پلیمر مورد استفاده در تونر تولید‌کنندگان مختلف فرق می‌کند. ترکیب تونر از برندی به برند دیگر و حتی از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. فرمولاسیون، اندازه‌ی ذرات و نقطه‌ی ذوب مهم‌ترین متغیرها در تونرهای مختلف هستند.

سایز ذرات

ابتدا اندازه‌ی ذرات تونر بین 14-16 میکرومتر متغیر بودند. برای افزایش وضوح تصویر اندازه‌ی ذرات کاهش داده شد تا با اندازه‌‌ای برابر با 8 تا 10 میکرومتر وضوحی برابر با 600 dpi حاصل شود. کاهش بیشتر ذرات برای افزایش وضوح در‌حال‌حاضر توسط شرکت‌های مختلف در دست توسعه است. شرکت‌های تولید‌کننده‌ی تونر دارای بخش‌های کنترل کیفیت برای توزیع اندازه‌ی ذرات هستند تا پودری مناسب برای استفاده در پرینترهای خود تولید کنند.

پروسه‌ی ساخت

 ساخت تونر ابتدا از طریق ترکیب مواد و ساخت قطعات تخته شکل و سپس پودر کردن آن شکل گرفت که در آن برای کنترل اندازه‌ی ذرات از فناوری آسیاب هواجت استفاده می‌شد. این پروسه موجب به‌وجود آمدن ذراتی در اندازه‌های مختلف می‌شود. در نتیجه، تونر نهایی دارای ذراتی در اشکال و اندازه‌های مختلف است. برای افزایش کیفیت چاپ، برخی از شرکت‌ها از پروسه‌ای شیمیایی استفاده می‌کنند تا ذرات تونر را از شناسه‌ها و واکنشگرهای مولکولی تولید کنند. این پروسه باعث سایز و شکل همگن ذرات می‌شود. اشکال و سایز همگن‌تر پروسه‌ی تولید رنگ را بهبود بخشیده و کارایی تونر را افزایش می‌دهد.

کارتریج تونر

کارتریج تونر که تونر لیزری هم نامیده می‌شود از اقلام مصرفی پرینترهای لیزری است. کارتریج‌های تونری حاوی پودر تونر هستند. این تونرها شامل مخلوطی خشک و ریز از ذرات پلاستیکی و کربنی همراه با رنگ‌ مشکی یا دیگر رنگ‌ها هستند. تونر موجود در کارتریج توسط درام که به‌صورت الکترواستاتیک شارژ شده است روی کاغذ انتقال داده شده و توسط رول‌های گرم شده روی کاغ حک می‌شود.

پرینترهای رده‌پایین و رده‌متوسط معمولا از دو قسمت مصرفی تشکیل شده‌اند: کارتریج تونر و درام. درام پرینتر معمولا عمر بسیار بیشتری از کارتریج دارد. برخی از کارتریج‌ها قسمت درام را درون خود دارند؛ در نتیجه، با هر‌بار تعویض تونر، درام هم تعویض می‌شود. بعضی از افراد این طراحی را غیرضروری تلقی می‌کنند که در نتیجه‌ی آن هزینه‌ی اقلام مصرفی دستگاه ب‌دلیل تعویض بیجای درام افزایش می‌یابد. مدل‌هایی که دارای تونر و درام مجزا هستند، اگرچه تعویض آن‌ها کمی دشوارتر است از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

انواع کارتریج تونر

تونرهای OEM: گران‌ترین نوع تونرها هستند در واقع تولید شرکت سازنده‌ی پرینتر هستند. برتری عمده‌ی استفاده از این تونرها فراوانی و راحتی خرید و جایگزینی آن‌هاست. این تونرها بالاترین کیفیت چاپ قابل دسترسی با پرینتر را هم ارائه می‌دهند.

تونرهای سازگار: این تونرها که به نام تونرهای Generic یا عام و کلی معروفند توسط شرکت‌های متفرقه تولید می‌شوند. این کارتریج‌ها مشابه کارتریج‌های اصلی بوده و قیمت کمتری نسبت به آن‌ها دارند.

تونرهای Rebuilt: در واقع کارتریج‌های بازیافت شده هستند. در برخی از کشورها با اتمام تونر موجود در کارتریج می‌توان آن را به شرکت تولیدکننده فرستاد تا پس از تمیز کردن آن دوباره شارژ شده و برای کاربر ارسال شود. در این حالت علاوه‌بر شارژ دوباره‌ی تونر، قسمت‌های آسیب‌دیده یا کهنه‌شده‌ی کارتریج تعویض می‌شوند.

تونرهای Recharge یا Refill: کارتریج‌هایی هستند که به‌وسیله‌ی کیت‌های شارژ توسط افراد مختلف دوباره شارژ شده‌اند. این روش کم‌ترین هزینه را در‌بر دارد. در این حالت، تنها تونر کارتریج شارژ می‌شود و قطعات آن دست نخورده می‌ماند. در نتیجه، بعد از مدتی کارتریج از کار افتاده و غیر‌قابل استفاده می‌شود.

کارتریج‌های تونری می‌توانند گران‌قیمت باشند و در بعضی از موارد قیمت برخی از آن‌ها از قیمت پرینترهای لیزری رده‌پایین هم بیشتر می‌شود. در نتیجه، بعضی از افراد با اتمام تونر دستگاه خود دستگاه را هم دور اندخته و پرینتر جدیدی خریداری می‌کنند. از‌این‌رو، نمی‌توان این محصولات را سازگار با محیط زیست برشمرد. نکته‌ی جالب اینجاست که در بیشتر پرینترها کارتریجی که همراه دستگاه هنگام خرید ارائه می‌شود از نوع استارتر است؛ یعنی تونری که در بسته‌ی همراه پرینتر ارائه می‌شود در بهترین حالت دارای 30 درصد تونر از ظرفیت کلی کارتریج است. تمامی این موارد سبب افزایش قیمت تمام شده‌ی تونر برای کاربران می‌شود. در نتیجه، کاربران به روش‌های دیگر، مانند شارژ کارتریج یا خرید تونرهای برندهای متفرقه با قیمتی کمتر رو می‌آوردند؛ البته دو روش فوق، استاندارد نبوده و ممکن است کیفیت چاپ کمتری داشته باشند. این تونرهای متفرقه ممکن است به‌دلیل نقطه‌ی ذوب، ویژگی‌های الکترواستاتیک و اندازه‌ی ذرات متفاوت کیفیت چاپ کمتری داشته باشند.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


محصولی که در این قسمت مشاهده میکنید درواقع مواد مصرفی پرینترهای لیزری است. پرینترها انواع مختلفی دارند و یکی از انواع آنها لیزری است. پرینترهای لیزری برای انجام فرآیند چاپ از تونر استفاده میکنند. تونری که در این قسمت میتوانید خریداری نمایید با دستگاههای 1010/1020/1012/1022/1022N/1022NW/3015/3020/3030/M1005 سازگار است و قادر است تا 2500 برگ را چاپ کند. البته میزان فوق درواقع حداکثر میزان قابلچاپ این تونر است و با توجه بهوضوح چاپ و همچنین تراکم محتوای چاپی ظرفیت چاپ تونر قابلتغییر است. با توجه به قیمت بالای تونرهای اصلی شرکت جی اند بی اقدام به تولید تونرهای مشابه نموده که قیمتی بسیار کمتر نسبت به نمونههای اصلی دارند.


 



تصاویر بیشتر


 



تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus




 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 
















تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus - Digikala









خرید اینترنتی تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus و قیمت انواع تونر متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تونر متفرقه با بهترین قیمت در ...
















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plusگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









مشخصات - قیمت و خرید تونر مشکی AL-C2612C plus جی اند بی









شما کاربران گرامی می توانید تونر مشکی AL-C2612C جی اند بی را در اداری کالا با قیمت مناسب خریداری نمایید. | مشخصات و قیمت تونر ... مدل : G and B AL-C2612C.






قیمت و خرید تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus









خرید اینترنتی تونر مشکی جی اند بی مدل AL-C2612C plus و قیمت انواع تونر متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های تونر متفرقه با بهترین قیمت در ...






تونر مشکی جی اند بی G&B مدل AL-C2612C plus – بیتا ...









تونر مشکی جی اند بی G&B مدل AL-C2612C plus. محصولی که در این قسمت مشاهده میکنید درواقع مواد مصرفی پرینترهای لیزری است. پرینترها انواع مختلفی دارند و ...






G and B AL-C2612C plus Black Toner فروشندگان و قیمت ...









G and B AL-C2612C plus Black Toner تونر مشکی جی اند بی مدل ALC2612C plus. از 109,000 تا 120,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0.






مشخصات ، قیمت و خرید تونر مشکی جی اند بی مدل AL C2612C ...









جدیدترین مدل های لوازم جانبی ماشین های اداری با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تونر مشکی جی اند بی مدل AL C2612C plus ,






قیمت کارتریج پرینتر مشکی جی اند بی AL-C2612C









در چاپگرهای لیزری از تونر و در پرینترهای جوهر افشان از جوهر استفاده می شود. مشخصات فنی کارتریج پرینتر جی اند بی AL-C2612C. مدل محصول : 12 plus شماره فنی ...






لیست قیمت تونر مشکی AL-C2613C plus جی اند بی - ترب









تونر مشکي جي اند بي مدل AL-C2613C plus | G and B AL-. تونر مشکي جي اند بي مدل AL-C2613C ... لیزری جی اند بی 2612 پلاس. TONER G&B AL-C2612C PLUS.






کارتریج لیزری جی اند بی AL-C2612C Plus مشکی - ...









کارتریج لیزری جی اند بی AL-C2612C Plus مشکی. G&B AL-C2612C Plus Black Laser Cartridge. ناموجود. مدل : G&B AL-C2612C Plus. برند G&B. (از 0 نظر)






تونر مشکی جی اند بی مدل AL-CC725C - شعبانی









۵ ساعت پیش - G and B AL-CC725C plus Black Toner تونر مشکی جی اند بی مدل ... جی اند بی G&B HP 12 AL-C2612C · تونر کارتریج جی اند بی اچ پی G&B HP ...






جی اند بی G&B - تونر | چاپگر | پرینتر | کارتریج لیزری ...









لیزر مشکی کانن جی اند بی G&B CANON ... تونر کارتریج ایرانی جی اند بی G&B HP 12 AL-C2612C · تونر کارتریج جی اند بی اچ پی G&B HP 12A AL-C2612C.






قیمت تونر کارتریج مشکی پرینتر جی اند بی 05A خرید ...










‎ریال ۸۹۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبار
تونر کارتریج پرینتر لیزری جی اند بی مشکی 05A G&B AL-CH505C plus Black ... تونر کارتریج جی اند بی مدل 05A قادر به چاپ حداقل 6700 صفحه بوده و در رنگ مشکی ... بوده و در بازار ماشین های اداری با پارت نامبر AL-C2612C plus به فروش می رسد.





تونر مشکی جی اند بی مدل AL-CH283C Plus - Digikala











رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی تونر مشکی جی اند بی مدل AL-CH283C Plus و قیمت انواع تونر متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تونر متفرقه با بهترین قیمت در ...





تونر مشکي جي اند بي مدل AL-C2612C plus – فروشگاه ...








تونر مشکي جي اند بي مدل AL-C2612C plus. تونر مشکي جي اند بي مدل AL-C2612C plus. شناسه محصول: 32982948b648 دسته: تونر, کالای دیجیتال, لوازم جانبی اداری, ...






محصولات G&B - نماینده فروش آنلاین کارتریج های G&B - ...









کارتریج لیزری 12A HP برند G&B مدل AL-C2612C plus. نوع محصول : کارتریج ... ناموجود. خرید محصول. کارتریج لیزری جی اند بی مشکی AL-CB2130-2150C. جدید ...






کارتریج ایرانی جی اند بی مدل AL-CH226C ارزان G&B HP-26A









بررسی مشخصات , آخرین قیمت روز و خرید کارتریج ایرانی جی اند بی مدلAL-CH226C در فروشگاه اینترنتی چاپگر شاپ خرید آنلاینG&B HP-26A G AND B با ضمانت ...






خرید مشکی قیمت مشکی فروشگاه اینترنتی مشکی مشهد









مشکی در فروشگاه اینترنتی مشکی بهترین قیمت مشکی. مشکی پودر تونر مشکی جی اند بی مدل Al-C2612C Plus. خرید پودر تونر مشکی جی اند بی مدل Al-C2612C ...






پرینتر لیزری جی اند بی| کارتریج لیزری جی اند بی|جی اند بی









کارتریج های جی اند بی G&B با مخزن های بزرگتر قابلیت چاپ با تعداد بیشتر و کیفیت بالاتر را داراست. همچنین پرینترهای لیزری 1398NW جی اند بی با بهترین کیفیت ارائه می گردد. ... کارتریج لیزری پلاس (مخزن بزرگ). مخزن بزرگ برای چاپ بیشتر ... انواع پرینترهای اچ پی (HP) - بهترین راهنمای انتخاب مدل. پرینترها از جمله ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری